niedziela, 21 lipca 2013

Dla Candy

No hejka to znowu ja tak wiem długo mnie nie było i wybaczcie za brak czasu...
Tego posta dedykuję Candy bo ostatnio tylko chcę do niej pojechać się z nią spotkać itp.
Ale nie mam z nią kontaktu ani wzrokowego ani telefonicznego...:(
Ale mam nadzieję że przeczyta tego posta...
Wiem że ten post był bardzo krótki ale chyba kończę wybaczcie....
Piosenka na dziś to : Sara w wykonaniu Eda Sheerana zapraszam :)
http://www.youtube.com/watch?v=rFmA2LwLj2M

Ps: Julka Piosenka dla ciebie zadedykowana ;)
Ed Sheeran - The Slumdon Bridge

2 komentarze:

  1. Heeej Maja ;D Tak, przeczytałam tego posta. Dzięki za dedyk. Być może niedługo w ładną pogodę przyjadę sama do Sztumu. Co ty na to ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na to jak na lato XD WTF boże jaka ja głupia jestem!

    OdpowiedzUsuń